Radio je medij koji može delovati i reagovati u realnom vremenu, i to mu je najveća prednost.
Osim toga, radio reklame se lako čuju.
Kako?
Lako, zato što nije neophodno da budete skoncentrisani na slušanje i da gledate vaš radio aparat. Možete raditi bilo šta, reklama će jednostavno dopreti do vas.
Mnogi misle (ispravno) da je reklama na radiju delotvornija od reklame na televiziji. I to je tačno. Kad krenu televizijske reklame većina nas nervozno sedi i vrti kanale…
Poštovani korisnici usluga marketinga radija Levač, smirilo se stanje sa epidemojim. Sve vreme pandemije vaše reklame emitovali smo u znatno više termina od uobičajenog. Umesto u osam, vaše reklame smo emitovali u dvanaest termina kako bismo dali svoj skromni doprinos prevazilaženju poteškoća u poslovanju.
Vreme je da se vratimo redovnom režimu rada. Ipak, odlučili smo da umesto u šest termina (kako to radi većina) vaše reklame emitujemo u osam termina.
Drugo nećemo menjati
– nastavljamo sa popustom od 15% za sve redovne klijente,
– poklanjamo sedam dana besplatnih poslovnih oglasa svakog meseca uz svaku reklamu,
– ostavljamo vam mogućnost da jednom u toku meseca budete naši gosti i da u jutarnjem programu besplatno promovišete vašu delatnost, i
– najvažnije, našim stalnim klijentima nećemo menjati cene usluga.
Radio Levač uvek daje više!